piątek, 27 września 2013

Rozdział 4 :) i 5 niespodzianka

I to był Niall.
-Chcesz się ze mną przejść?
- Jasne .Ale gdzie Nancy i Harry.?
-Wziął ją do parku.Polubiła go :)
Poszliśmy przed siebie długo rozmawiając.
Dowiedziałam się o nim dużo.
On o mnie też , dużo .
Rozmawialiśmy o błachnych sprawach.
Zeszło na się do północy.
W domu pożegnałam się z Niallem i , pocichu weszłam po schodach do mojego
I Nancy pokoju.
Ona już , słodko spała.
Jej małe ustewka przez sen mamrotały lisa i mama sweet.
Ciekawe co Niall robi?
Pewnie już śpi tak myślałam.
Po chwili dostałam esemes
-dobranoc xoxo niall
-nawzajem xoxxo lisa
Poszłam spać.
Śniło mi się coś dziwnego .
Byłam na łące z Niallem.
Śmieliśmy się i niebezpiecznie się do siebie , zbliżyliśmy...
A to zobaczyła jego dziewczyna mnie odepchnął i zostawił, a za tamtą , pobiegł.
Obudziłam się zlana potem dyszałam,
Poszłam wziąść prysznic.
Jakie ja mam szczeście mieszkam z fajnym i zżytym zespołem,.
Ubrałam się w strój sportowy i poszłam  biegać.
W trakcie biegania dużo , rozmyślałam o tym śnie.
Dziwne dlaczego Niall ? Dlaczego byłam na łące.
Nie miałam siły głuwkować.
Czy niall miał dziewczynę?

Postanowiłam to olać.
Biegałam tak przez jescze godzinę a w słuchawkach brzęczala mi piosenka
Roc me. Dobiegłam do uliczki green lows a tam jakiś chłopak mnie bajerował a ja tylko  powiedziałam'-odwal się  człowieku.
Gdy wróciłam była ósma.
Dziwne dopiero bosze krótko biegałam.
Znowu wziełam prysznic przebrałam się , w bluzkę z napisem "Crazy Mofos"
A do tego kremowe szorty.
Jeszcze spali., zrobiłam więc naleśniki ich , poszłam im  obudzić..
××××długi mi wyszedł 10 listopada powinien pojawić się next rozdział lub 15 zaleźy od szkoły licze na komentarze ten rozdział dedykuje jagodzie ♥

9 komentarzy:

  1. Zarąbiste! <333
    Czekam na nexta:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie promowałaś byś mój blog u siebie plose

      Usuń
  2. Coraz lepsze te rozdziały! :D
    nie mg się doczekać nn <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, ciekawie. Pomijajac kilka bledow etc. to jest dobrze :)

    http://all-our-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebny mi twój blog bo już go czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie superrr !!! <3 Czekam na nexta <3
    A to mój blog xD
    http://onedirection-summer.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny rozdział, ale krótki strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. *__________*
    jejku jak ty to ładnie piszesz

    OdpowiedzUsuń