sobota, 21 września 2013

Rozdział 3 :)

W siódemke zaapakowaliśmy się do samochodu ,Harry nie  mógł się nacieszyć Nancy.
Dosłownie nie chciał się od niej odlkeić.:)

Po chwili jazdy  samochód się zatrzymał , wysiadłam z samochodu a Niall jak dżentelmen mi otworzył drzwi.
Moim oczom ukazała sie piękna willa.
Jedyne słowo ,które mogłam wydusić to :-łał :o
Nancy odkleiła się od Harrego i wskoczyła mi na ramiona.
Niall zaprowadził mnie do , tego pięknego domu .Zayn powiedział
:-Witaj w domu no to tak :Niall, ty i Perrie macie pokoje na górze.
Liam, ja i  Lou mamy pokoje na dole idż , się rozpakować.
Po chwili każdy rozdzielił się do swojego pokoju.
Gdy wchodziłam  po schodach , ktoś  złapał mnie za nadgarstek.
Zabolało odwróciłam się i zobaczyłam....................

4 komentarze:

  1. Zacznij pisać dłuższe! :D
    Nawet fajnie, tylko pamiętaj o przecinkach xd
    I mam pytanie: Co z Harrym? XD Bo Zayn, Lou i Li mają na dole pokoje, a Niall i Pezza na górze. Więc WHERE ARE HARRY AND NANCY? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. No brawo za orient tym dowiesz sie w następnym rozdziale dobrze nastęony będzie długi bardzo i może będzie dramat

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste *.*
    Czekam na następny <333

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo *.*
    a ja sie nie zorientowałam xDDD

    OdpowiedzUsuń