poniedziałek, 16 września 2013

Rozdział 1 -prolog

Hej mam na imie Lisa.Mam 17 lat.Gdy miałam pięć latek moi rodzice mieli śmiertelny wypadek samochaodowy, ja cudem przeżyłam .
Po wypadku zabrali mnie do domu dziecka byłam tam przez rok gdy miałam urodziny adoptowali mnie bardzo mili ludzie polubiłam  i ch i to bardzo mieli córkę Nancy była piękna i słodka.
Lecz gdy pojechali do sklepu nie wracali dwie godziny  trzy i telefon...
Z informacją że moi rodzice nie żyją wypadek....
Zostawili mnie z dwuletnim dzieckiem masakra.
Znowu zabrali mnie do domu dziecka ale nie samą lecz z Nancy tak opieke mi przyznali.
 
Tak rozmyślając na biały top wkładałam brzoskwiniwy sweter Nancy już czekała ubrana
Tak tak znowu nnas adoptowali..
Ngle otworzyły sie drzwi zobaczyłąm twarz a potem ciemność..........
 
hej mam nadzieję że polubicie mnie i mój blog.
Zapraszam na komentarze 1kom=next rozdział w sobote next

12 komentarzy:

  1. Tak więc zaglądam i komentuję. Nie jestem jakąś znawczynią w pisaniu, ani nic z tych rzeczy... Mam dobre intencje. Proponuję, żebyś rozwijała myśli i popracowała odrobinę nad rozbudowywaniem zdań. Wtedy rozdziały byłyby z pewnością dłuższe. Mam nadzieję, że nie weźmiesz tego do siebie oraz że przyjmiesz to po prostu jako konstruktywną krytykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię wiem źe muszę rozwinąć myśli ale pisałam na 5ablecie i poprostu chyba rece by mi odpadły a tak przy okazji wez szybciej pisz rozdziały

      Usuń
  2. Fajnie się zaczyna :)
    Ja dopisuje sie pod komentarzem wyżej i dodam, że lepiej całokształt wyglądałby gdybyś stosowała przecinki xd sorry, ale ja mam fobie na punkcie kropek i przecinków na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko pisałam na szybko przed wywiadówką bo bez awantury jutro sie nie obejdzie oczywiscie chodxi o matme xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tylko czemu takie krótkie?:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze moja ulubiona blogerka tutaj oja 0_0

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hmm nie jest to zmyślona opowieść ale niektóre reczy oparte są na faktach

      Usuń
  7. Coś mi się tak zdaje, że kiedyś już zaczęłam czytać ten blog, ale potem go gdzieś zgubiłam hahahah :D

    Nieźle się zaczyna, jestem ciekawa co dalej...
    + dzięki za link :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam czytać ! <3

    http://youonlyliveone-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń