środa, 18 września 2013

Rozdz iał 2

To był jakiś koszmar nic nie słyszałam i nie widziałam tylko czułam.
*****************************
Obudziłam ,sie w swoim łuszku przyglądała mi sie szóstka osób.
A ja podskoczyłam ze strachu.
-Kim wy jesteście ? Gdzie Nancy?
Na zawołanie Nancy przybiegła do mnie i wtuliła , się we mnie cicho szlochała.
- cii Nancy jestem przy tobie cii chwilę, się  kołysałyśmy i przestała płakać.
Wyrwała , się i poszła w kąt się   bawić.
Mulat o czekoladowych oczach odpowiedział na wcześniejsze pytanie.
-Mam na imię Zayn a to moja narzeczona Perrie.Adoptowaliśmy was.
Za , mną są czterej idioci Liam, Lou, Niall, Harry.
Przytuliliśmy się i chwile porozmawialiśmy .



Nagle Zayn przerwał - Moźemy do ciebie mówić córko?
Po chwili namysłu odpowiedziałam -tak Mamo , Tato!
I znowu się przytuliliśmy. Czeka
Poczułam się  szczęśliwa ale nie wiedziałam co mnie jeszcze czeka..
Tamtamtam oto rozdział 2 a 3 pojawi się 28 września a moźe wcześniej.
Zależy od komentarzy 2 i next

6 komentarzy:

  1. Zauważyłam jeden mały błąd "łóżku". Poza tym brakuje przecinków i w niektórych momentach pojawia się za dużo spacji. Do tego jest krótki. Uch, zaczynam od wytykania błędów - nie za dobrze. To teraz powiem coś miłego, żeby się wyrównało. Zaczyna się naprawdę ciekawie, choć w zasadzie nie dzieje się jeszcze za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety za duźo spacji zrobiłam to spycjalnie jestem dyslektykiem i zowu pisałam na tablecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula! Kurrr to twoje 'łuszku' mnie rozwaliło xdd
    A co do rozdziału: super!!
    Tylko zdaje mi sie lekko nienaturalne to 'czy możemy mówić do ciebie córko?' Bo tak sb wyobrażam jakby to było w rzeczywistości i gdyby ktoś by tak do mnie powiedział tk bym tam zeszła ze śmiechu xdd
    Ale ogólnie to supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio .. <3
    mój blog : http://onedirection-summer.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jak słodko xD


    "łuszku" ha ha padłam xD

    OdpowiedzUsuń