środa, 9 października 2013

Rozdział 6 ♥♥ i 7

Po chwili wszyscy zajadali.Lou
- powinnaś robić nam codziennie śniadanie pycha ♥
Zayn- Zgadzam się. A teraz przebieraj się , jedziemy na zakupy.
Ja- Dobrze.
Założyłam brzoskwiniową krótką bluzkę do tego krótkie szorty
I czarne vansy
Zeszłam na śniadanie i je zjadłam.
Wziełam portfel a Nancy obudziłam i dałam  ją Harrem.
Razem z Perrie wpakowałyśmy się do samochodu.
Po chwili byłyśmy w  centrum przebierając ciuchy.
Kupiłam  dl siebie bokserke , sukienki i vansy.
Dla mojej siostry kupiłam, sukienki , spódnice i bluzke z napisem kiss me.
Z Perrie gadało mi  się świetnie, dowiedziałam się o niej
Wiele ciekawych  rzeczy.
Zaszłyśmy  też do fryzjera przefarbowałam się na brunetkę a końcówki
Zafarbowała, je na fioletowo-różowo
Perrie też się przefarbowała końcówki  na różowy,
♥♥♥♥♥♥
Musiałyśmy już iść , Zayn zadzwonił że , musimy   wracać.
Wsiadłyśmy do czarnego Bmw i odjechaliśmy.
Gdy dojechaliśmy Niall patrzył na  mnie  z porządniem.
■■■■■■■■■■■■■■■■
Taki króciutki następny będzie 15 next za 4 komy

5 komentarzy:

  1. Cudny! *.*
    Już się nie mogę doczekać kolejnego! <3333
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowy rozdział :)
      Zapraszam :D
      http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

      Usuń
  2. Super! Tylko czemu taki krótki.. ;c


    Właśnie dodałam nowy rozdział, zapraszam do czytania i komentowania! :)

    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń