niedziela, 20 października 2013

Rozdział 8

Poszłam spać. Nancy się do mnie , przytuliłazasnęła.
Spojrzałam na zegarek.
Pffff  dopiero 18.
Gdy prawie zasnęłam , usłyszałam dzwonek , przychodzącego SMS.
Jak na złość.
Wściekła wzięłam telefon  , i zobaczyłam kto napisał SMS Niall.
O bosze.. moje serce dwa razy mocniej zabiło.
Stop!!!
Co się ze mną dzieje.?
Treść SMS:
chodż się ze mną przejść.xoxo N
Odpisałam.
jasne zaraz jestem ;) xoxo L
.Zarzuciłam coś na szybko , zrobiłam makijaż i pocichu , zeszłam.
Tak wyglądałam
Gdy wyszłam Horan czekał na ciebie .Przywitaliście się i zaczęliście spacer.
Po chwili Niall zawiązał , ci oczy i poprowadził gdzies.
Gdy otworzyłaś oczy........
$$$$$$$$$$$$$$$$
Rozdział pojawia się z opóżńieniem , ale nauka-_-.
Licze na komentarze proszę głosujcie w ankiecie.
I jeszcze coś zastanawiam się nad przerwą blogu.
Może się do tego nie nadaje.
Proszę o komentarze TO MOTYWUJE
DZIĘUJE :)

3 komentarze:

  1. fajnie :)
    tylko... czemu pod koniec nagle zmieniłaś narrację? xD
    i dlaczego taki krótki? ;c
    czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie! Dawaj dłuższe! :D

    Zapraszam na nowy rozdział :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń