piątek, 17 stycznia 2014

Rozdział 16 2 część

czytasz = komentujesz
________________________________________________________________________________--
Bosze u mnie w życiu to normalka.
A to Niall a to kłótnia , a to blond lala.
Jezu koszmar.
Kiedy mnie adoptowali myślałam że się zmieni na lepsze a co  jest jest jeszcze gorzej.
GHhh normalnie mam takie szczęście.
Odpalliłam silnik samochodu , i  podjechałam pod szpital.
Wparowałam  do szpitala i spytałam się pani gdzie znajdują się moi rodzice.
Przeklinam ten dzień .
Właśnie w tym dniu Zayn ma urodziny..
Perrie , Zayn cierpią przezemnie.
 Niepotrzebnie sie urodziłam.
Siedziałam i czekałam .
 W pewnej chwili wparowali wszyscy ( 1D i dziewczyna Nialla)
Niall przechodząc obok mnie wysyczał.
- i co zadowolona.
- zamknij sie
___________________________________________________________________________________
hej króciutki   wstęp do     części    2 .
otusz podzieliłam to opowiadanie na 2 częśći.
jeśli oczywiśćie nie zabraknie mi weny .

6 komentarzy:

  1. Boże cudo, ale piszdłuższe ja cie bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. super, tylko dłuższe pisz! :D
    nmg się doczekać nexta <3
    love, Kasia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. *reklama*
    Zapraszam na nowy rozdział, który właśnie się pojawił. ;)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie, dlatego nominowałam cię do Libsrer Award. Szczegóły na moim blogu: http://dieyoung-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Czekam na next
    Zapraszam do mnie :) http://this-was-not-be-her-fate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń