niedziela, 5 stycznia 2014

Rozdział 15 ♥

                            Planuje żyć ale .czy mi sie uda..
       To inne pytanie.



-Tak Perrie to ja dzwonie..Musze ci wsensie wam wytłumaczyc.
Wziełam głeboki wdech i powiedziałam szybko.
-Kocham was i Nancy bardzo ale każdy żyje własnym życiem a małej  będzie
Lepiej u was niż u mnie,.
I jeszcze jedno  Kocham was ake nie szukajcie mnie mnie dzwoncie i nie piszcie.
Kocham was pa.
Szybko sie rozłączyłam ii wytarłam samotnie spływającom łze.
Ciężko było im powiedzieć abh zapomnieli o mnie.
Weszłam na Fb nic ciekawego oprócz tego że "zaginełam" jak jocham te bajecKo.
Weszłam  na ising.com.
Tam założyłam  bloga .
Chciałam już dziś dodać cover z wideo.
Zastanawiałam się długo.
Aż wkońcu wybrałam "Little Things".
Świetnie ją znałam bo Hazza często ją  nucił.
Gdy skończyłam wrzuciłam cover na bloga i położyłam się,
Spać z powodu zmęczenia,
Obudziłam się ale znowu zasnełam.
Ja jestem leniem zwłaszcza w soboty.
Obudziłam sie po 19,.
-Akurat zdąże na wiadomości.
Powiedziałam do siebie.
Zadowolona.
Akurat zdążyłam bo była  mowa o gwiazdach.
-Najnowsze wiadomości , młoda blogerka i córka Malików wrzuciła
Swój cover "Little Things" po godzinie jej blog miał 4 miliony wyświetleń i 600 komentarzy czy rośnie nam nowa gwiazda.
O bosze co to było.
To tylko plotki.
Zalogowałam sie na moim blogu i sprawdziłam mylili się.
Bo mam 7 milionów odsłon i tysiąc komentarzy.
Postanowiłam zrobić filmik z podziękowaniami.
Gdy skończyłam  znowy wrzuciłam na bloga.
I aby ochłonąć poszłam wziąść prysznic.
Postanowiłam  zadzwonić do Nancy.
-Hej.
-Hej mała co tam.
-Świetnie śpiewasz rodzice widzieli filmik bardzo im siępodoba. 
Ale uważaj pojechali ci szukać.
Nie chcą odpuścić.
-Dzięki mała za info kocham cie.
Znowu włączyłam wiadomości .
Z ostatniej  chwili.
Nasze gwiazdy Perrie Edwards i Zayn Malik mieli ciężki wypadek.Są w stanie poważnym.
Wypadek był przy  ulicy Yellow Streeet 289. Znowu się wszystko sypie .Ach umnie to normalka.
Prawda?
**Witam w nowym rozdziale licze na komentarze kocham was miśki ♥:D

14 komentarzy:

  1. Aww super o nie nie zabij tylko Zerrie serio ty mieszasz♥♡:D
    Pattie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny *.*
    jestem ciekawa co sie z nimi stanie
    Nmge się doszekać następnego ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju tak namieszałas najpierw Horan, potem przeprowadzkka i amnezja a teraz nowa gwiazda i wypadek kocham cie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mam nadzieje że następny rozdział pojawi się niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od tego: przepraszam, że nie czytałam ani nie komentowałam :c
    A teraz co do bloga: nadrabiałam wlasnie te wszystkie rozdziały i... jezu, jak ja wspołczuję Lisie! Najpierw Niall, wyjazd, znowu wypadek... STRASZNE. Wgl jak ty możesz tak robić?!?!? :C
    Oby nic im się nie stało ;c
    A Lisia musi wrócić do Londynu, nadal się ze wszystkimi przyjaźnić i być z Niallem! On ma sobie wszystko przypomnieć! To rozkaz! xd
    Love, Kasiek xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Kasie co ty jeszcze namącisz tu i tak czytam i będe czytać do końca i też pseplasam że nie komentowała aww♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał niespodziewałam się takiego zwrotu akcji ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczne od tegi jdhehje ♥ niesamowicie piszess., nie wiem dlaczego tak mało osób komentuje.
    Bardzo cie lubie i nie moge sie doczekać rozdziałłu 16 :3 twoja odanna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA kc swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Twój blog do Versatile Blogger Awards. 

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się już doczekać następnego, dużo weny!


    Zapraszam na nowy rozdział, który własnie się pojawił! :)
    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne to ale niech już będzie dobrze , niech oni przeżyją i będą wszyscy razem szczęśliwi ;//

    OdpowiedzUsuń