piątek, 22 listopada 2013

Rodział 12

Zostawiłam liścik .
*********************
Poszłyśmy do sklepu razem z siostrą.
Wybrała sobie różne smakołyki i ciekawe czasopismo My Little Pony.
Hahah na samą myśl uśmiechnęłam się .
Po kolei z półek wyciągałam potrzebne produkty.
Gdy zapłaciłam z produkty skierowałyśmy się do parku.
Nancy biegiem ruszyła na  huśtawke na drzewie jak byłyśmy małe tata nas tu zabierał.
:) Bujałam ją a ona się cieszyła kiedy się zmęczyła  usiadłam na ławce .
Do parku przyszedł jakiś chłopak z braciszkiem skąś  go kojarzyłam.
Ale skąd..........?????
Chłopak na mnie spojrzał i cały czas gapił się jak ham .
W końcu coś powiedział:
- Lisa?
-yy.. my się znamy.
-to ja Nick.
-Nick !~~~!!!
Rzuciłam się na niego mój kochany Nick mój najlepszy Przyjaciel.
A i jego brat Kevin dlaczego ich nie poznałam.

Przutuliliśmy się i spojrzeliśmy na dzieci już się razem bawiły.
Rozmawialiśmy jeszcze długo  wymieniliśmy się numerami i rozeszliśmy się w swoje strony.
Wraz z zakupami i Nancy poszłam do domu .
Myślą byłam z Niallem daleko..
Ej Stop !!!!! Przecież nie nawidze go .. Ok Lisa Pamiętaj.
Przed domem wziełąm wdech i przykleiłam sztuczny uśmiech.
-Dzień Dobry
Wszyscy się uśmiechnęli
Harry na zawołanie podbiegł do małej i zawirował nią i poszedł się z nią bawić.
Horan smutno na mnie spojrzał i już dotarł do mnie gdyby nie mój telefon.
Nick :)
-Siema Słońce\
-Haha siema kocie .
Naill  gdy to usłyszał  wybiegł z domu ja za nim .
Horan przechodził przez pasy a potem tylko pisk . krzyk i krew .
O nie pomyślałam rzuciłam się biegiem .
%%%%%%%%%%%%%
Witam w kolejnym rozdziale i proszę o komentarze . Jeśli nie B ęde musiała zawiesić bloga.
Plose . Plose
 6kom=13 rozdział


5 komentarzy:

  1. Nie zawieszaaaj!!!! Jest super ;) Tylko pliiiss już wczerśniej pisałam - pissz dłużej i opisuuuj akcję, wiem ze cie stac ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. W Twoich opiwiadaniach jest dużo błędów, myślę, że jeśli byś je zlikwidowała miałabyś wiele wiecej czytelników ponieważ one naprawdę rażą. :)

    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział! <3 Proszę nie zawieszaj :*



    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :D
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń